Har du lite tid över och gillar att dela med dig av din åsikt?
Då ska du som jag gå med i en webbpanel. Jag tipsar dig om YouGov.
För de undersökningar du väljer att delta i får du poäng, som du sedan kan handla för i deras webbshop.
Vissa undersökningar tar lite längre tid att genomföra men du får i gengäld fler poäng för dem.
Häng med du också, klicka här! /e

onsdag 1 december 2010

Lucka 1 hos Erika


Jag försöker vinna en canvastavla att ge bort i julklapp. Det gör jag hos Erika.
Tävlingen pågår endast 1 december från klockan 00.00 till 23.59, då den ingår i hennes julkalender. Är du snabb hinner du tävla här.

Jag tävlar med detta rim:

En Canvastavla av barnbarnet vill mormor gärna få,
hade jag varit mer bemedlad hade hon gärna fått två.
Med denna tävling ser jag min chans att vinna,
hoppas en tavla i paketet mormor kan finna.


[Note to self]
Vann inte såklart, eftersom jag rimmat om fel grej. ;)

2 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Tävlingen är tyvärr inte om en canvastavla, utan om en mugg. Den som visas på bilden, och som det står om i beskrivningen av tävlingen :) Men jättefint rim ändå!! Mvh
Erika Wilhelmsson

Lakritztrollet sa...

Hoppsan! Läste massa slarvigt mao. Nåja, ett hyfsat rim iaf. Vem vet jag kanske får användning för det nån annan gång. ;)