Har du lite tid över och gillar att dela med dig av din åsikt?
Då ska du som jag gå med i en webbpanel. Jag tipsar dig om YouGov.
För de undersökningar du väljer att delta i får du poäng, som du sedan kan handla för i deras webbshop.
Vissa undersökningar tar lite längre tid att genomföra men du får i gengäld fler poäng för dem.
Häng med du också, klicka här! /e

söndag 5 december 2010

Lärorik adventskalender

Den i särklass bästa kalendern jag träffat på i år är Flammys adventskalender. Den görs av Brandskyddsföreningen. I varje lucka (hittills iaf) finns små uppdrag att utföra. Som exempel uppdraget i lucka 1: Rita en släck-ljusen-innan-du-gårteckning och sätt den sedan på insidan av ytterdörren. I dagens lucka skulle man testa brandvarnarna hemma. Mycket bra, både pedagogiskt och lärorikt. Kommande jular ska jag definitivt se till att få tag i den.
Flammys kalender 2010

1 kommentar:

Anneli sa...

Ny tävling i min blogg: http://vanitas.blogg.se/2010/december/jultavling-vinn-produkter-fran-rosenserien-1.html

Ha en trevlig söndag :)